dulce de lecheli muffin

İsmi çok ecnebice oldu farkındayım ama lezzetine diyecek yoktu en azından benim için öyleydi. Dulce de leche (süt reçeli) evinizde olmayabilir onun yerine karamelde kullanabilirsiniz gerçi onun yerini tutmaz ama (;

muffin de yaptığınız herhangi bir kakaolu muffin tarifi olabilir. Çünkü benim bu tarifim yaptığım süt reçelini nerelerde değerlendirebilirim fikriyle ortaya çıkmıştı. Muffin karışımını kalıplara koyup üzerlerine birer kaşık süt reçeli koyup fırına veriyoruz. Sonra bir de çay demliyoruz, sohbet edilcek bir dostunuzda varsa sizden iyisi yok.

 

2 thoughts on “dulce de lecheli muffin

  1. Marifetli insan bi başka oluyor ya huuu
    Kart yerine muffin yollasaydın sen bana 🙂
    Eline sağlık
    Afiyetle ye güzel insan.
    Paketini bugün yolladım.
    Yarın ulaşır sanırım
    Sevgilrimle
    🙂

  2. est. elife merak heves diyelim.
    ayıp ediyosun bi gün öyle bi etkinlikte yaparız aramızda zor mu? 😉
    “muffinleri paylaşmaya ne dersin etkinliği”
    heyecanlandım ya benim kartları yollamam pzt. si bulacak gibi.
    yine seninki benim elime önce geçmiş olacak 🙂

    muhabbetle…

Bir Cevap Yazın

